§1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Sklep internetowy Return-shop, dostępny pod adresem internetowym www.return-shop.pl, prowadzony jest przez Michała Józefiaka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą LUGAR Michał Józefiak wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7282733414.
- Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§2. DEFINICJE
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą LUGAR Michał Józefiak, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7282733414.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.return-shop.pl.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia.
- Konto – konto klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
§3. KONTAKT ZE SKLEPEM
- Adres Sprzedawcy: Mulinowicza 10, 93-334 Łódź.
- Adres magazynu : al. Jana Pawła II 86, 95-080 Tuszyn
- Adres e-mail Sprzedawcy: info@return-shop.pl.
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48 501 737 477.
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8:00-16:00.
§4. WYMAGANIA TECHNICZNE
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową;
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
- włączona obsługa plików cookies.
§5. INFORMACJE OGÓLNE
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są cenami netto (nie zawierają podatku VAT).
- Na końcową kwotę do zapłaty składa się cena za Produkt, podatek VAT oraz koszt dostawy.
- W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
- Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala na wcześniejsze obliczenie ceny, informacja o sposobie jej obliczania będzie podana w opisie Produktu.
- Wszystkie produkty dostępne w ofercie naszego sklepu są w naszym magazynie i są gotowe do natychmiastowej dostawy.
§6. ZAKŁADANIE KONTA W SKLEPIE
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła.
- Klient może w każdej chwili usunąć Konto, wysyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy.
§7. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
- Klient może złożyć Zamówienie poprzez:
- zalogowanie się do Sklepu (opcjonalnie);
- wybór Produktu i dodanie go do Koszyka;
- wypełnienie Formularza zamówienia;
- wybór metody płatności;
- potwierdzenie zamówienia.
§8. OFEROWANE METODY DOSTAWY ORAZ PŁATNOŚCI
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy:
- przesyłka kurierska,
- odbiór osobisty.
- Klient może dokonać płatności:
- przelewem,
- szybkim przelewem PayPro,
- za pobraniem,
- kartą Visa/Mastercard.
§9. WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Umowa Sprzedaży zawierana jest po złożeniu Zamówienia przez Klienta.
- Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu płatności.
- Wysyłka Produktu następuje w terminie określonym w opisie Produktu.
- Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
§10. ZWROTY I REKLAMACJE
- Czas na odstąpienie od umowy – 14 dni.
- Reklamacje dotyczące błędów w wysyłce, braków lub uszkodzenia przesyłki mogą być składane drogą e-mail w terminie 7 dni od daty jej otrzymania. Czas rozpatrzenia reklamacji 14 dni.