Menu
Szukaj
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Regulamin

§1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Sklep internetowy Return-shop, dostępny pod adresem internetowym www.return-shop.pl, prowadzony jest przez Michała Józefiaka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą LUGAR Michał Józefiak wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7282733414.
  2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§2. DEFINICJE

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą LUGAR Michał Józefiak, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7282733414.
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.return-shop.pl.
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
  7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia.
  9. Konto – konto klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach.
  10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.
  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty.
  13. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.
  14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.

§3. KONTAKT ZE SKLEPEM

  1. Adres Sprzedawcy: Mulinowicza 10, 93-334 Łódź.
  2. Adres magazynu : al. Jana Pawła II 86, 95-080 Tuszyn
  3. Adres e-mail Sprzedawcy: info@return-shop.pl.
  4. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 501 737 477.
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8:00-16:00.

§4. WYMAGANIA TECHNICZNE

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową;
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
  3. włączona obsługa plików cookies.

§5. INFORMACJE OGÓLNE

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie są cenami netto (nie zawierają podatku VAT).
  4. Na końcową kwotę do zapłaty składa się cena za Produkt, podatek VAT oraz koszt dostawy.
  5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
  6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala na wcześniejsze obliczenie ceny, informacja o sposobie jej obliczania będzie podana w opisie Produktu.
  7. Wszystkie produkty dostępne w ofercie naszego sklepu są w naszym magazynie i są gotowe do natychmiastowej dostawy.

§6. ZAKŁADANIE KONTA W SKLEPIE

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji.
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła.
  4. Klient może w każdej chwili usunąć Konto, wysyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy.

§7. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

  1. Klient może złożyć Zamówienie poprzez:
    1. zalogowanie się do Sklepu (opcjonalnie);
    2. wybór Produktu i dodanie go do Koszyka;
    3. wypełnienie Formularza zamówienia;
    4. wybór metody płatności;
    5. potwierdzenie zamówienia.

§8. OFEROWANE METODY DOSTAWY ORAZ PŁATNOŚCI

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy:
    1. przesyłka kurierska,
    2. odbiór osobisty.
  2. Klient może dokonać płatności:
    1. przelewem,
    2. szybkim przelewem PayPro,
    3. za pobraniem,
    4. kartą Visa/Mastercard.

§9. WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Umowa Sprzedaży zawierana jest po złożeniu Zamówienia przez Klienta.
  2. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu płatności.
  3. Wysyłka Produktu następuje w terminie określonym w opisie Produktu.
  4. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

§10. ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Czas na odstąpienie od umowy – 14 dni.
  2. Reklamacje dotyczące błędów w wysyłce, braków lub uszkodzenia przesyłki mogą być składane drogą e-mail w terminie 7 dni od daty jej otrzymania. Czas rozpatrzenia reklamacji 14 dni.