Menu
Szukaj
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Zwroty i reklamacje

Prowadzona przez nas sprzedaż ma charakter wyłącznie internetowy.

Oferowane przez nas produkty NIE POSIADAJĄ GWARANCJI PRODUCENTA, chyba że jest zamieszczona taka informacja na aukcji.


Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy – 14 dni

  • Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) Kodeksu cywilnego).
  • Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.
  • Koszt zwrotu pokrywa kupujący.

Reklamacje

Czas na reklamację – 1 rok
Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową.
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.

Wszystkie towary są przez nas skrupulatnie sprawdzane i dokładamy wszelkich starań, aby zadowolenie kupujących było na najwyższym poziomie.

W sytuacji, gdy zaistnieje możliwość złożenia przez kupującego reklamacji, bardzo prosimy o kontakt:

📧 E-mail: info@return-shop.pl
📞 Telefon: 510-620-691, 501-737-477

W celu wyjaśnienia okoliczności oraz dojścia do porozumienia na korzyść kupującego.
Prosimy o podanie:

  • dokładnych informacji dotyczących reklamacji,
  • stanu faktycznego towaru,
  • numeru produktu (nr aukcji),
  • daty zakupu,
  • dołączenie dokumentacji (np. zdjęcia).

W przypadku uszkodzenia przez firmę kurierską prosimy o przesłanie skanu lub zdjęcia formularza reklamacyjnego, który został spisany w obecności kuriera.


Reklamacja towaru uszkodzonego w transporcie

Każda paczka wysyłana przez nas kurierem jest ubezpieczona.
Bardzo prosimy sprawdzić zawartość opakowania w obecności kuriera lub od razu przy paczkomacie.

Jeśli stwierdzą Państwo uszkodzenie towaru:

  1. Spisać protokół szkody z kurierem – formularz posiada przedstawiciel firmy kurierskiej.
  2. Jeśli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o przyjazd kuriera w celu spisania protokołu (kurier nie może odmówić).
  3. Skan protokołu przesłać na e-mail: info@return-shop.pl

Ewentualne reklamacje dotyczące błędów w wysyłce, braków lub uszkodzenia przesyłki mogą być składane w terminie 7 dni od daty jej otrzymania.

  • Nie wysyłamy połamanych, popękanych, stłuczonych rzeczy. Takie szkody powstają w transporcie.
  • REKLAMACJE ROZPATRUJEMY TYLKO I WYŁĄCZNIE NA PODSTAWIE PROTOKOŁU SZKODY-REKLAMACYJNEGO SPISANEGO PRZY KURIERZE.
  • REKLAMACJE BEZ PROTOKOŁU NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE!
  • Nie uwzględniamy reklamacji na towary sprzedawane jako uszkodzone – są one dokładnie opisane w aukcji i nie podlegają zwrotowi ani reklamacji.

Prosimy o przemyślane zakupy.


Zapakuj i nadaj paczkę

📦 Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie.
📦 Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania.

Produkty wrócą do sklepu.

Możesz również odesłać zwrot na poniższy adres:

📍 Adres do zwrotów i reklamacji:

Return-shop
ul. Centralna 13
95-080 Kruszów
Polska
📞 +48 510-620-691