Prowadzona przez nas sprzedaż ma charakter wyłącznie internetowy.
Oferowane przez nas produkty NIE POSIADAJĄ GWARANCJI PRODUCENTA, chyba że jest zamieszczona taka informacja na aukcji.
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy – 14 dni
- Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) Kodeksu cywilnego).
- Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.
- Koszt zwrotu pokrywa kupujący.
Reklamacje
Czas na reklamację – 1 rok
Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową.
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.
Wszystkie towary są przez nas skrupulatnie sprawdzane i dokładamy wszelkich starań, aby zadowolenie kupujących było na najwyższym poziomie.
W sytuacji, gdy zaistnieje możliwość złożenia przez kupującego reklamacji, bardzo prosimy o kontakt:
📧 E-mail: info@return-shop.pl
📞 Telefon: 510-620-691, 501-737-477
W celu wyjaśnienia okoliczności oraz dojścia do porozumienia na korzyść kupującego.
Prosimy o podanie:
- dokładnych informacji dotyczących reklamacji,
- stanu faktycznego towaru,
- numeru produktu (nr aukcji),
- daty zakupu,
- dołączenie dokumentacji (np. zdjęcia).
W przypadku uszkodzenia przez firmę kurierską prosimy o przesłanie skanu lub zdjęcia formularza reklamacyjnego, który został spisany w obecności kuriera.
Reklamacja towaru uszkodzonego w transporcie
Każda paczka wysyłana przez nas kurierem jest ubezpieczona.
Bardzo prosimy sprawdzić zawartość opakowania w obecności kuriera lub od razu przy paczkomacie.
Jeśli stwierdzą Państwo uszkodzenie towaru:
- Spisać protokół szkody z kurierem – formularz posiada przedstawiciel firmy kurierskiej.
- Jeśli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o przyjazd kuriera w celu spisania protokołu (kurier nie może odmówić).
- Skan protokołu przesłać na e-mail: info@return-shop.pl
Ewentualne reklamacje dotyczące błędów w wysyłce, braków lub uszkodzenia przesyłki mogą być składane w terminie 7 dni od daty jej otrzymania.
- Nie wysyłamy połamanych, popękanych, stłuczonych rzeczy. Takie szkody powstają w transporcie.
- REKLAMACJE ROZPATRUJEMY TYLKO I WYŁĄCZNIE NA PODSTAWIE PROTOKOŁU SZKODY-REKLAMACYJNEGO SPISANEGO PRZY KURIERZE.
- REKLAMACJE BEZ PROTOKOŁU NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE!
- Nie uwzględniamy reklamacji na towary sprzedawane jako uszkodzone – są one dokładnie opisane w aukcji i nie podlegają zwrotowi ani reklamacji.
Prosimy o przemyślane zakupy.
Zapakuj i nadaj paczkę
📦 Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie.
📦 Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania.
Produkty wrócą do sklepu.
Możesz również odesłać zwrot na poniższy adres:
📍 Adres do zwrotów i reklamacji:
Return-shop
ul. Centralna 13
95-080 Kruszów
Polska
📞 +48 510-620-691